poniedziałek, 17 marca 2014

Uwaga!!!

KOŃCZĘ Z PISANIEM TEGO OPOWIADANIA !!!


Niestety nie mam już pomysłów na to opowiadanie. Pisze teraz drugie..nad którym chciałabym się skupić i mam zamiar pisać kolejne na które mam już pomysł. Przepraszam tych którzy czytali to opowiadanie. Zapraszam do czytania mojego opowiadania o The Vamps (pojawi się w nim także One Direction). Kolejne opowiadanie które będę pisać to opowiadanie na podstawie (Filmu) "Piękne Istoty".
Naprawdę przepraszam...ale nie chcę pisać opowiadania na które nie mam pomysłu. Bo nie będę mieć frajdy z pisania i dodawania kolejnych postów. Jestem naprawdę wdzięczna osobom które je czytało i komentowało. To by było na tyle.(Zastanowię się jeszcze czy usunąć kompletnie to opowiadanie czy je zostawić)
Dziękuję.xx <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz